
Veelgestelde vragen Scoor met Stiho EK-actie
Heb je een vraag over de EK-actie? Wil je bijvoorbeeld iets weten over het sparen of inleveren van punten? Dan is de kans groot dat je hieronder een antwoord op jouw vraag vindt. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact op met jouw contactpersoon of Stiho-vestiging.
Algemeen
-
Hoe doe ik mee met de EK-spaaractie?Wanneer je voor 30 april 2024 bent ingeschreven als klant bij Stiho, heb je op 11 mei 2024 de mail ontvangen waarin je uitgenodigd wordt mee te doen met de EK-spaaractie. Doe je vanaf 13 mei aankopen bij Stiho ontvang je punten bij iedere aankoop die voldoet aan de spelregels.
-
Hoeveel punten spaar je op orders bij Stiho?• Bij een bezorgorder bij elke 100,- excl. btw = 1 punt.
• Bij een afhaalorder op onze vestigingen bij elke 50,- excl. btw = 1 punt.
• Online spaar je 2x zo snel! Je ontvangt dan dubbele punten. Bij een online bezorgorder ontvang je bij elke 100,- excl. btw 2 punten. Bij een online afhaalorder ontvangt je bij elke €50,- omzet excl. btw 2 punten.
Let op! Bij een bezorgorder ontvang je alleen punten bij een minimale orderwaarde van €500 excl. btw. Bij een afhaalorder ontvang je alleen punten bij een minimale orderwaarde van €50,- omzet excl. btw. -
Hoe lang duurt de spaarperiode?Sparen kan van 13 mei t/m 14 juli 2024. Spaarpunten inleveren kan t/m 31 juli 2024.
-
Wat is er anders t.o.v. het reguliere Spaarprogramma?Inschrijven om mee te doen met de EK-spaaractie is niet nodig. Je spaart automatisch mee, wanneer je aankopen voldoen aan de spelregels.
Puntensaldo
-
Kan ik ergens zien hoeveel punten ik heb gespaard?Ja, iedere 2 weken ontvang je een puntenupdate per e-mail. De e-mails met jouwpuntensaldo ontvang je op 25 mei, 8 juni, 22 juni, 6 juli en de laatste op 18 juli.
-
Hoe en wanneer kan ik punten inwisselen voor EK-cadeaus?Alleen de hoofdcontactpersoon van je bedrijf kan de gespaarde punten inwisselen. Hij ziet zijn puntensaldo in de e-mail die hij 2-wekelijks ontvangt. Wanneer je 15 punten of meer hebt, kan je de bestelling plaatsen via het EK-bestelformulier dat te vinden is op de actiepagina: stiho.nl/scoormetstiho
Het inwisselen van punten kan t/m 31 juli 2024 en/of tot zolang de voorraad EK-items strekt. -
Kan ik mijn spaarpunten ook terugzien in de mijn account omgeving op stiho.nl?Nee, dat kan niet.
Cadeau assortiment
-
Waar kan ik voor sparen?Tijdens de EK-spaaractie kun je sparen voor 3 EK-items. De EK-blikjeskoeler, het EK-shirt en de EK-voetbal.
-
In welke confectiematen zijn de EK-shirts te bestellen?De EK-shirts zijn te bestellen in de Nederlandse confectiematen: S, M, L, XL, XXL en XXXL. De shirts vallen precies op maat.
-
Ik heb niet genoeg punten voor het artikel dat ik wil bestellen. Kan ik het verschil bijbetalen?Nee, bijbetalen is niet mogelijk. Je moet voldoende spaarpunten hebben om het artikel te kunnen bestellen.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet meer worden aangepast of geannuleerd; reeds verzonden producten kunnen niet meer worden geruild.
Levering
-
Hoe worden de EK-cadeaus verzonden en geleverd?De bestelde EK-cadeaus worden door een externe vervoerder op jouw adres afgeleverd. Het afleveradres vul je zelf in bij het bestellen van je EK-cadeaus.
-
Wanneer wordt je bestelling geleverd?Wij doen onze uiterste best om de bestelling binnen 2 weken te leveren. Indien dit onverhoopt niet mogelijk is, word je hierover telefonisch of per e-mail door ons geïnformeerd.
-
Je hebt meer dan 2 weken geleden een product besteld en hebt het nog niet ontvangen. Is er iets misgegaan?Wanneer je na 2 weken je bestelling nog niet hebt ontvangen en ook nog geen bericht van ons hebt gekregen, dan vragen wij je een mail te sturen naar marketing@stiho.nl.
Dan zoeken wij uit wat er mis is gegaan en nemen contact met je op.
Overig
-
Waar vind ik de voorwaarden van het spaarprogramma?Klik hier om de algemene voorwaarden van de EK-actie te lezen.