Contact
Actievoordeel! Nu tijdelijk tot 30% korting op geselecteerde artikelen van DeWalt. Van accu tot decoupeerzaag. Kijk snel. > Meer informatie.

Je winkelwagen is nog leeg

Sluiten

Veelgestelde vragen Stiho Spaarprogramma

Als je een vraag hebt over het spaarprogramma, een bestelling of een product, dan is de kans groot dat je hieronder een antwoord vindt. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met jouw contactpersoon of Stiho-vestiging.

Algemeen

  • Hoe kom ik meedoen met het Spaarprogramma?
    Meesparen kan alleen als je bent aangemeld voor het Stiho Spaarprogramma. Activeer jouw Spaarprogramma door op de aanmeldlink te klikken in de mail, die je van ons hebt gehad, of via onze pagina hier.  Je kan je aanmelden vanaf 2 september.
  • Ik heb geen email ontvangen om ons bedrijf in te schrijven voor het Spaarprogramma? 

    Dit kan verschillende oorzaken hebben:

    1. Er is alleen een mail gestuurd naar de hoofdcontactpersoon van het bedrijf. Vraag aan deze persoon of hij de mail heeft ontvangen.
    2. De mail kan in je spambox terecht zijn gekomen. Het emailadres van waar de mail is verzonden is noreply@spaarprogramma.stiho.nl.
    3. Het kan ook zijn dat er bij ons geen emailadres bekend is van de hoofdcontactpersoon. Dan is er ook geen mail verzonden.

    Mocht je geen mail terug kunnen vinden vanuit noreply@spaarprogramma.stiho.nl, neem dan contact op met jouw contactpersoon of Stiho vestiging die jou verder kunnen helpen.

  • Wanneer ben ik aangemeld voor het Spaarprogramma?
    Je doet officieel mee met het Spaarprogramma als je je ingeschreven hebt in de online spaaromgeving. Dit doe je door je aan te melden via de aanmeldmail die verstuurd is of via ons formulier hier. Vanaf het moment dat je de actievoorwaarden accepteert en op aanmelden klikt, ben je ingeschreven voor het Spaarprogramma.
  • Hoe lang duurt de spaarperiode?
    De spaarperiode loopt van 1 oktober t/m 31 december 2024. Het inwisselen van je punten kan tot uiterlijk 31 januari 2025. Je spaart pas mee wanneer je bent ingeschreven. Pas vanaf dat moment telt jouw omzet mee in de spaarpunten.
  • Hoeveel punten spaar ik op mijn orders? 
    Sparen kan van 1 oktober t/m 31 december 2024. Je spaart al punten voor toffe cadeaus bij orders vanaf €50.

    - Bij een bezorgorder bij elke €100 excl. BTW = 1 punt.
    - Bij een afhaalorder op onze vestigingen bij elke €50 excl. BTW = 1 punt.
    - Online spaar je 2x zo snel! Je ontvangt namelijk dubbele punten. Bij een online bezorgorder ontvang je bij elke €100 excl. BTW 2 punten. Bij een online afhaalorder ontvangt je bij elke €50 excl. BTW 2 punten.

    Let op! Bij een bezorgorder ontvang je alleen punten bij een minimale orderwaarde van €500 excl. BTW. Bij een afhaalorder ontvang je alleen punten bij een minimale orderwaarde van €50 excl. BTW.
  • Hoe weet ik hoeveel punten ik heb gespaard?
    Zodra je inlogt op de online spaaromgeving zie je jouw actuele puntensaldo staan. Ook krijg je wekelijks een puntenupdate via de e-mail. Zo blijf je altijd op de hoogte van je puntensaldo.
  • Hoe en wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
    Alleen de hoofdcontactpersoon kan de punten online inzien en inwisselen in de cadeaushop. Ga via www.stiho.nl/spaarprogramma naar de Spaarprogramma omgeving. Je komt dan uit in de cadeaushop. Daar kan je kiezen uit 1500+ cadeaus in verschillende categorieën. Het inwisselen van je punten kan tot uiterlijk 31 januari 2025.

Cadeaushop

  • Waar kan ik voor sparen?
    Met het Spaarprogramma kan je sparen voor 1.500+ cadeaus. Deze cadeaus zijn weergegeven in de cadeaushop. Bijvoorbeeld een tosti-ijzer, IPad of een bol. voucher. Ook kan je sparen voor een digitale ticket voor een attractiepark of dierentuin.
  • Ik wil een product bestellen dat niet in het spaarprogramma staat. Kan dat?
    Je kunt uitsluitend kiezen uit de artikelen die in de cadeaushop staan.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
    Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet meer worden aangepast of geannuleerd; reeds verzonden producten kunnen niet meer worden geruild.

Puntensaldo

  • Hoeveel punten heb ik bespaard?
    Zodra je inlogt op de online spaaromgeving zie je jouw actuele puntensaldo staan. Daarnaast krijg je wekelijks een e-mail met een puntenupdate. Hier vind je de actuele puntensaldo in de e-mail met bij- en afschrijvingen.
  • Kan ik mijn spaarpunten ook terugzien in de Mijn Account omgeving op Stiho.nl?
    Nee, je kunt alleen je actuele puntensaldo zien als je inlogt op de online spaaromgeving. Login op Mijn Account en ga naar deze pagina om in te loggen.

Levering cadeaus

  • Hoe worden de cadeaus verzonden en geleverd?
    De cadeaus worden door een externe vervoerder op jouw adres afgeleverd. Het bedrijfsadres dat bij ons bekend is, vind je terug onder ‘Mijn Account’ in de online spaaromgeving. Wanneer dit niet correct is, door bijvoorbeeld een verhuizing, dan kun je dit zelf eenvoudig aanpassen.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij doen onze uiterste best om jouw bestelling binnen 2 weken te leveren. Je ontvangt van ons een track & trace bij je bestelling.

    Indien dit onverhoopt niet mogelijk is, word je hierover per e-mail door ons geïnformeerd. Schroom niet na 2 weken zelf contact op te nemen met je vestiging of een mail te sturen met jouw klantnummer en de bevestiging van het bestelde cadeau naar info@stiho.nl.

Overig

  • Waar vind ik de voorwaarden van het spaarprogramma?
    Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen.

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Product toe te voegen aan je bewerkingwinkelmand

Het is momenteel niet mogelijk producten toe te voegen aan je winkelmand. Rond hiervoor eerst je actieve bewerkingsorder af door middel van betaling óf leeg je winkelmand.